Kwaliteitsrapportages | Kinderdagverblijven | Small Society

Kwaliteitsrapportages

Vanuit het kwaliteitsmanagement systeem van Small Society wordt gewerkt met verschillende rapportages die zich richten op de kwaliteit van de dienstverlening. De rapportages en verslagleggingen zorgen ervoor dat de organisatie transparant, bewust en doelgericht om kan gaan met het thema kwaliteit.

  1. Wekelijkse Kwaliteitsbeoordeling locatie
    Wordt wekelijks opgesteld door de locatiemanager en verstrekt aan de Kwaliteitsmanager.
  2. Maandelijkse Kwaliteitsbeoordeling Kwaliteitsmanager
    Wordt maandelijks opgesteld door de Kwaliteitsmanager en verstrekt aan en besproken met de Manager Kinderopvang.
  3. Maandelijkse review locatie
    Wordt naar aanleiding van de review door de Manager Kinderopvang opgesteld en verstrekt aan en besproken met het management.
  4. Interne auditrapportage Kwaliteitsmanager
    Wordt naar aanleiding van de interne audits door de Kwaliteitsmanager opgesteld en verstrekt aan en besproken met het management.
  5. Externe auditrapportage
    Wordt naar aanleiding van de externe audit door de certificerende instelling (TUV Nederland) opgesteld en verstrekt aan en besproken met het management.
  6. Klanttevredenheidsonderzoek
    Wordt naar aanleiding van het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek opgesteld en verstrekt aan en besproken met de locatiemanagers, het team, de oudercommissie en het management. Het klanttevredenheidsonderzoek wordt gepubliceerd op de website van Small Society.
  7. GGD rapportages
    Wordt naar aanleiding van de inspecties van de GGD door de GGD opgesteld en waar nodig voorzien van een zienswijze van Small Society. De rapportages worden gepubliceerd op de website van Small Society.

This page is also available in: English